donderdag 24 juli 2008

My host family

Eindelijk!! na lang wachten heb ik 3 weken voordat ik vertrek een mail gekregen van AFS met mijn gastfamilie en ik moet zeggen..it looks good! Ik zit dus in Wayzata, een suburb ten westen van de grote stad Minneapolis in de staat Minnesota. Mijn gastfamilie woont aan een groot meer en volgens mij hebben ze zelfs een zeilbootje ofzo, iedereen in de buurt heeft dat daar precies als ik zo kijk op google earth. In de zomer is het daar zo'n 25 Ć  30 graden en in de winter kan de temperatuur dalen tot maar liefst -20 °C en sneeuw is er ook genoeg te vinden tijdens de winter. 
Over mijn gastfamilie zelf heb ik nog niet zoveel informatie. Ik weet wel dat mijn gastpapa en gastmama Ron en Margaret Demshar heten en dat Margaret 54 jaar is. Ze wonen in 2821 Casco Point Road, Wayzata, MN 55391. Er stond ook een emailadres bij, dus ik ben van plan om zo snel mogelijk eens een mail te sturen. Zo hoop ik binnekort misschien al enkele foto's te hebben van mijn familie en de plaats waar ik het volgende jaar zal verblijven. 
Ik weet ook al naar welke school ik zal gaan. Orono High School, met zo'n 850 lln voor grades 9-12 (de laatste 4jaar van het middelbaar). Op de afbeelding hiernaast zie je een plannetje van mijn toekomstige High School. Ik kijk er nu echt ongelooflijk hard naar uit, het komt steeds dichter en dichter bij..

Liefs,
Celine! x

Geen opmerkingen: