zaterdag 28 maart 2009

Enjoying the sunshine in Florida!

Het is vrijdag 20 maart. Om 5u20 in de morgen hoor ik Rachel en Mackenzie (ook wel Zi genoemd) in de driveway. Rachels dad brengt ons naar de luchthaven in Minneapolis, waar we het vliegtuig richting Fort Myers, Florida nemen. Wat heb ik lang naar deze dag uitgekeken. Eindelijk terug wat warmer weer, hoewel het juist die week ook best warm was in Minnesota, ik spreek dan over zo’n 15°C, wat best warm aanvoelt na zo een lange koude winter. Om 7u30 vertrok ons vliegtuig en na een 3 uur durende vlucht stond ik met beide voeten op warme Florida-grond. Omdat ik die nacht niet zoveel had geslapen, slechts 4uurtjes, heb ik mij in de namiddag goed ingesmeerd en heb ik een middagdutje gedaan aan het zwembad in de brandende zon. Met als gevolg dat ik na 2u al een schoon kleurke had. Mijn gastgezin huurt dus een huis met een zwembadje aan hier in Florida, omdat mijn papa een dokter is voor de Minnesota Twins Baseballteam. En dit team heeft nu Springtraining hier voor een maand ofzo. Dus mijn gastpapa zit hier voor een ganse maand. Zi en ik daarentegen verblijven hier maar voor 2 weken, ook al hebben wij maar 1 weekje springbreak. We missen dus 1 week school, wat al bij al niet zo erg is eigelijk.

Week 1 zit er ondertussen al op en ik heb me al goed geamuseerd. We zijn de afgelopen week naar Barefoot beach en Sanibel beach geweest, gaan shoppen @ Miromar Outlet en Bell tower, een bezoekje gebracht aan Naples en aan Thomas Edisons house, enkele baseballgames van de Twins bijgewoond en natuurlijk vooral van het mooie weer genoten. De eerste week verbleef Rachel, een vriendin van Zi bij ons, maar zij is ondertussen naar huis vertrokken. But in the meantime, Cooper arrived in Florida. Hij was eerst voor een week op een bandtrip met school naar Duitsland en Oostenrijk. Donderdag, 26maart, zijn alle 130 bandleden daarvan teruggekomen en vrijdag is Cooper op het vliegtuig gesprongen richting Florida.

Vandaag, zaterdag 28 maart, gaan we eerst even naar Barefoot beach en daarna gaan we shoppen @ Miromar outlet. De komende week zal het waarschijnlijk vooral relaxing and enjoying the good life zijn, waar ik mij helemaal in kan vinden HAHA. Volgend weekend meer hierover.

Geen opmerkingen: