maandag 11 mei 2009

Prom '09

Eindelijk was het dan zo ver.. PROM '09. Vanaf het begin van het schooljaar hadden de juniors en seniors het hier al over. Ondertussen hadden alle jongens die naar Prom wilden gaan hun date gevonden en de meisjes hadden hun promdress en schoenen gevonden en hun afspraak bij de kapper, make-up appointment en nail appointment gemaakt. Vrijdag 8 mei mochten de seniors en juniors om 11u30 uit school om zich klaar te maken voor die avond. Om 11u45 had ik een afspraak bij de kapper. Eens mijn haar er wat fantsoenlijk uitzag, hebben ze daar mijn nagels gelakt en mijn make-up gedaan. Eens dat allemaal gedaan was, pikte mijn vriendin Grace me op en gingen we samen naar Alyssa's house. Daar hebben we ons samen met Elle en Kelly klaargemaakt, en rond een uur of 4 vertrokken we naar Jack Barrow's house voor de foto's. Het is dus de bedoeling dat je met een groep van koppels naar Prom gaat. Maar voor dinner en al de rest, ga je met je groep naar iemand zijn thuis voor foto's. Deze foto's zal ik binnekort wel op mijn space zetten. Anyway, na een uur staan glimlachen voor alle ouders was het tijd om naar de school te gaan waar de Grand March wordt gehouden. In de gym hadden ze een klein podium opgezet met een rode loper, waar elk koppel één voor één wordt voorgesteld aan alle aanwezigen. Dit duurde wel even, aangezien er ongeveer 150 koppels waren. 
En dan begon het pas. onze groep had een dubbeldekker feestbus gekozen als vervoer naar het Carlson Center. Met 23 koppels kropen we in de feestbus en weg waren. Na een halfuur kwamen we dan eindelijk aan in het Carlson Center waar ons dinner en prom dance plaatsvond. De locatie was echt zeer mooi, het eten was dan weer iets minder. Maar ik heb me goed geamuseerd en dat is het voornaamste =). Rond half 10 besloot onze groep om het feest in het Carlson Center te verlaten en richting de afterparty @ Stevens te gaan. Op een bepaald moment denk ik dat er meer dan 50 man daar was.. Feest verzekerd. Dan rond een uur of 4 denk ik, ben ik samen met Grace, Elle, Glenna en Maddy naar Grace's thuis geweest en hebben we daar nog de hele nacht gefeest tot een uur of 9. Sommigen hadden even geslapen, anderen konden niet echt in slaap vallen (waaronder mezelf). Daarna heeft Grace ons allemaal naar huis gebracht; Het eerste wat ik toen had gedaan is een douche genomen en mijn bed in gekropen voor 3 uurtjes. Ik moet zeggen dat mijn prom echt SUPER was. Ik heb me heel goed geamuseerd, maar nu duurt het niet meer lang voordat ik stilaan afscheid moet gaan nemen van al deze toffe mensen hier. Right now, I feel like i'm in paradise. 

Geen opmerkingen: