vrijdag 5 juni 2009

Mijn laatste 3 weken in de USA

Hallo allemaal. De laatste keer dat ik hier nog een bericht op heb geplaatst was juist na Prom. Ondertussen heb ik weer vanalles meegemaakt, wat jullie allemaal in dit bericht te weten zullen komen. Misschien zal ik maar meteen beginnen met mijn Relationship status update: voor diegenen die het nog niets moesten weten, ik ben geen single meer. Sommigen onder jullie zagen het misschien aankomen, voor andere is het dan weer een total surprise..maar Donny en ik zijn dus samen. echt weer typisch iets voor mij, de laatste anderhalve maand dat ik hier ben, scharrel ik mij toch wel gene Amerikaan op zeker. Achja we zullen wel zien hoe het afloopt.

Ondertussen is er ook een einde gekomen aan het golfseizoen. Ik heb me echt heel goed geamuseerd met de andere meisjes in het golfteam, ze waren een voor een allemaal toffe dames. En omdat ik voordat het golfseizoen begon al anderhalf jaar niet meer echt had gegolft, heb ik mij toch wel super geamuseerd. Toen ik nog in Belgie was, had ik het redelijk druk met andere dingen waardoor ik niet meer zo vaak kon spelen en ik had daar ook niet meer echt de behoefte aan. Maar nu, na het golfseizoen, heb ik de kriebels terug te pakken en ik hoop dat ik binnekort als ik terug ben ook terug kan gaan golfen als ik er de tijd voor heb.

Voor de rest is er niet echt iets speciaals mee gebeurd. Cooper, mijn gastbroer heeft eens een party gegeven bij ons thuis waar ik mij goed heb geamuseerd. Maar parties in America zijn totaal anders dan parties in Belgie. Om eerlijk te zijn, I like the parties in Belgium better HAHA. We hebben toen wat in het zwembad gezwommen, guitar hero gespeeld, pizza en ander lekkers gegeten,... maar na een tijdje begon ik mij een beetje te vervelen en het was nog maar 23u30 ofzo.
Toen we een verlengd weekend hadden eind mei, heb ik 3 sleepovers gehad tijdens 3 dagen. De eerste sleepover was met enkele vriendinnen van golf. We hadden iets lekkers te eten klaargemaakt, daarna zijn we een Ouija board gaan kopen (voor degenen die niet weten wat dit is: dit is een bord om geesten op te roepen) Don't ask how we got to this =) Eens we terug thuis waren van Target, hebben we de film 'What lies beneath' gekeken, waarin er een Ouija board in voorkomt. Eens we allemaal de schrik te pakken hadden, zijn we naar Justins house gegaan en hebben we daar in een donker kamertje geesten proberen op te roepen. (We wouden geen geesten oproepen @ Graces house, want we wouden geen geesten in de kamer hebben waar we later nog moesten slapen) Helaas namen we het niet al te serieus, wat volgens mij de geesten heeft weggejaagd.
De volgende dag zijn Janna en Blandine naar thuis gekomen, hebben we veel guitar hero gespeeld, in de hottub gezeten en de film Prime gezien (een echte chickflick). Rond een uur of 5, wanneer de zon stilaan opkwam en de vogeltjes begonnen te fluiten, besloten we om dan toch maar in ons bedje te kruipen. Veel geslapen hebben we niet, enkele uurtjes later stonden we op en hebben we Banana en Blueberry pancakes gemaakt mmm!! Omdat het weer toen redelijk mooi was, zijn we die dag gaan shoppen en 's avonds ben ik met Laura naar een Twins baseballgame geweest, gevolgd door een sleepover @ my house. Ik heb me echt supergeamuseerd dat weekend!

Vandaag is ook al meteen de laatste dag school. Ik heb vandaag mijn final van Spanish gehad en gisteren had ik mijn final American history en Calculus. Natuurlijk was het helemaal niet moeilijk, want na zo'n jaar in de USA ben ik erachtergekomen dat ons education system in Belgie best wel goed is. We moeten veel meer doen voor school, maar wij leren ook veel meer tijdens ons 6 jaar middelbaar. Ik ben blij dat ik in Belgie naar school ben gegaan.
Aangezien vandaag de laatste dag school is, wilt dat ook meteen zeggen dat we maandag graduation ceremony hebben waar we allemaal een cap en gown dragen en op het einde onze cap in de lucht gooien. Deze ceremony wordt gevolgd door een all night senior Party. De ouders hebben deze party georganiseerd dus de studenten hebben nog geen idee wat er die avond zal gebeuren. Om 9 uur stappen we allemaal op de bus en de volgende ochtend om 5u30 zullen we terug op de parking van school staan.
En En En...volgende week vrijdag rond 9u denk ik, zit ik op het vliegtuig richting NEW YORK CITY!!! 3 dagen later kom ik terug, dan heb ik mijn goodbye party en dan van 20 juni tot 26 juni zit ik in San Francisco. Enja, enkele dagen later zit ik al op het vliegtuig richting Belgie.
Zo dat was het dan alweer..ik ga jullie nu laten en verder genieten van the precious time i have left in the USA.

Adios!! xx

1 opmerking:

All You Need Is Love zei

Beste Celine,

Leuke blog!

De reden waarom ik jou contacteer is de volgende: binnenkort trekt Mathias Coppens voor de tweede reeks van het VTM-programma All You Need is Love opnieuw de wereld rond om mensen die elkaar graag zien, samen te brengen.

We lazen op jouw blog dat jij in de Verenigde Staten gewoond hebt. In onze vorige reeks konden wij enkele mooie liefdesverhalen vertellen die hun oorsprong vonden in verhalen van jonge mensen die op uitwisseling trokken of aan vrijwilligerswerk deden in het buitenland.

Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar hartverwarmende verhalen. Daarom
vroeg ik me af of jij bij het lezen van dit bericht aan bepaalde mensen denkt die momenteel voor een lange periode in het buitenland zitten en een familielid, vriend, vriendin of geliefde heel erg missen. Of anderzijds, iemand die terug is uit het buitenland en iemand heel erg mist die daar achtergebleven is. Misschien herken je jezelf wel in deze oproep.

Dus heb jij een lief aan de andere kant die duizenden kilometers veraf woont en die je zelden of nooit kan ontmoeten, droom je ervan om met iemand van je familie herenigd te worden of hunker je ernaar om een hartsvriend- of vriendin na lange tijd opnieuw te ontmoeten? Voel je jezelf aangesproken of ken je mensen met een gelijkaardig liefdesverhaal: schrijf je dan in via onderstaande link:

http://www.vtm.be/allyouneedislove2008/inschrijven.php

Of mail naar: daisy.deturck@endemol.be

Alvast heel erg bedankt.
Groeten,

Daisy De Turck