donderdag 21 augustus 2008

Druk druk druk

Het is echt een drukke week geweest. Maandag ben ik samen met Anna (een russisch meisje dat enkele jaren geleden geadopteerd is en nu hier in de buurt woont) gaan jetskiën. Dat was één van de dingen die ik zeker nog wou doen deze zomer in de USA. Voordat we vertrokken met de jetski zei ze dat ze niet te snel zou gaan en niet te gek zou doen, toch niet zo gek zoals Peter zou doen tenminste. Wel..ik vond toch dat ze redelijk snel ging, soms zo'n 40 à 50 mph (=65 à 80 km/u). Maar ik was dit nog niet gewoon en na een tijdje leek dit niet meer zo snel, you get used to it =D Daarna zijn Helena,de mama van Anna, nog 2 kleinere dochters van haar en ik naar de Mall of America geweest. Deze mall is dus de grootste van de USA en telt meer dan 400 stores..impressive, don't you think? Helaas heb ikzelf niet veel kunnen shoppen, we moesten kleren gaan kopen voor de kleine kinderen omdat school binnekort weer begint. Eens terug thuis heb ik nog even gezwommen in het zwembad van Helena, samen met haar kinderen. Daarna ben ik met Ron even naar de driving range geweest om mijn golfclubs uit te testen en wanneer de zon onder was, zijn Ron en ik een hamburger gaan eten bij Fletsjers. Dit is een groot terras aan het meer, zodat je niet alleen met de auto maar ook met de boot naar daar kan komen. En om onze dag af te sluiten hebben we nog even naar de Olympische spelen gekeken. De volgende dag, dinsdag dus, ben ik met een nicht uit de familie naar the Mall of America geweest, zij werkt daar in de kledingszaak Urban Outfitters. Ik zou daar ook wel willen werken. De kleren die ze daar hebben zijn super mooi en omdat ze daar werkt krijgt ze 40% korting. Stiekem heb ik ook een beetje kunnen meegenieten van die korting. We hadden maar 2,5u de tijd, dus we hebben belange niet alle winkels kunnen doen. Ik zal dan nog maar eens teruggaan met Peter zeker =D Om 3u kwam Ron mij dan oppikken aan the mall, zijn we gaan kijken voor een nieuwe gsm en ben ik gaan golfen (9holes maar, want het was veel te warm). Dus zijn we maar naar Fletsjers gegaan en hebben daar iets gegeten en gedronken. 
Woensdag ging ik normaal naar Valleyfair, een groot waterpark, samen met anna en haar broers en zus, maar Ron had iets kunnen regelen om eens naar de volleyballcoach te gaan. Sinds donderdag zit ik dus bij het volleybalteam! Mijn eerste dag was al meteen de zwaarste: 5,5u training (8u30-12u00 & 13u00-15u00). Maar het zijn echt toffe mensen en nu ken ik tenminste al iemand voordat de school begint. Wanneer ik terug thuis was, vroegen Anna en haar liefje Carl of ik mee ging tuben en kneeboarden. Maar omdat ik redelijk moe was en nog maar net een douche had genomen, ben ik gewoon meegeweest op de boot, terwijl zij aan het kneeboarden waren. 's avonds zijn er nog enkele buren langsgekomen, wat best gezellig was. Ik ben toen wel op tijd in mijn bed gekropen omdat ik moe was en ik had de volgende dag weer training. Gelukkig hadden we in de namiddag een carwash als fundraiser, dat was niet zo vermoeiend. 
Morgen, zaterdag 23aug, komt Peter terug en gaan we zeilen. Waarschijnlijk zal hij mij ook aan enkele vrienden voorstellen zodat ik nog wat mensen van mijn ouderdom leer kennen :) Ben eens benieuwd hoe zijn vrienden er zullen uitzien =D 

Liefs! x

4 opmerkingen:

Alessandra zei

Ooh Celine, waaaauw!
Het ziet er volgens mij allemaal zo uit als in de film =)!
Gij hebt het daar nogal getroffen precies!
En bij het volleybalteam, nu nog het cheerleaderteam en het is helemaal compleet =D!
En vandaag komt Peter terug, laat me weten hoe zijn vrienden eruit zien ;)!

Enjoy!
x Alessandra

monique zei

Hoi Celine
Wij zijn terug van het belgische Meer(Noordzee). Het was er 35°(15 vm en 20 nm)dus bijna zo warm als bij u. Om in één zin te zeggen ik ben jaloers op jou. Ik zie dat je het daar naar je zin hebt geniet er maar van.
Tot later



monique en co

Lene zei

¡Hola Celine!

Nou, ge hebt het blijkbaar wel naar u zin. 't is alsof ge in de American Dream terechtgekome zijt als ik da zo hoor:D Love trouwens de Englisch words you put into your phrases:D Doe die Peter van u de groete!

¡Ciao!

Unknown zei

CELINE!
Wauw! :D
Oh my GOD ik ben jaloers! :D
&ja inderdaad zoals Lene al zei, al die Engelse termen, love them :D
trouwens, kneeboarden? :'D
Lijkt het een beetje op het Amerika van ons seminarie? xD
Amusement nog daar met Mr. Peter & de rest!
Kus Kus Kus
Marjan